Saturday, January 27, 2007

'n Donker Donker Jaar


Dit is sowaar meer as 'n jaar terug wat ek my blog besoek het. Die tyd het so gou verby gegaan, maar met 'n baie donker jaar wat aanvanklik goed begin het, het dit donker donker geeindig en kon ek nie regtig weer my blog besoek nie. Nou is die eerste geleentheid in daardie baie lang pose.
Op besigheidsvlak dalk goed, maar op persoonlike vlak uiters donker. My huwelik het agteruit gegaan. Wanneer begin mens om te vergewe en te vergeet? Wanneer hou dinge op wanneer die ander party nie wil vorentoe kyk nie? So erg het dit gegaan, dat ek op die vlak is waar ek glo my hele menswees, my vertroue en geloof in God taan. Dit na alles wat ek voorheen op my blog gese het?...
Hoe stop mens alles? Hoe vergewe jy? Hoe neem mens die bitterheid, haat en hardheid van jou hart weg? Hoe kry jy weer lief as jou geloof en vetroue nie meer daar is nie? Ja dit is hoe sleg dit gaan. Nou nog - daar is net nie 'n einde nie. Hoe se 'n mens jy is jammer sonder om beskuldig te word van onegtheid, bybedoelinge en motiewe? Hoe se 'n mens jy aanvaar verantwoordelikheid en aanspreeklikheid wanneer jy beskuldig word van sarkasme? Hoe praat mens dinge uit as beide partye bly kwaad word vir mekaar en nie mekaar se sieninge wil aanvaar nie? Waar gaan alles eindig? Waar begin mens die fout by jouself soek?
Al wat ek dan nog vra is wat doen jy as jy jou geloof en vertroue in jou Hemelse Skepper verloor het? Het satan uiteindelik vermag wat hy wou? Kan enige mens maar net bly voortbestaan sonder emosie, gevoel en geluk?
Tog is daar so baie waarvoor 'n mens moet dankbaar wees, maar wanneer die donker die goeie oorskadu, kan ek nie help om te wonder of daar nog enige goed in hierdie wereld is nie. Dan vra ek Quo Vadis - waarheen?
Soli

No comments:

Post a Comment